Star Wars

 Cześć wszystkim !!! Dzisiaj rysunki z Gwiezdnych Wojen. Ja nie jestem fanką tych filmów , jednak postanowiłam narysować Lord Vadera ( to ostatni rysunek, który narysowałam w 2015 roku ) i nową postać BB-8 . Trudniejszy do narysowania był Lord Vader poświęciłam na niego 8 dni . Oby dwie prace zrobiłam formatu A3 . Już prawie 30 postów oznacza że miesiąc prowadzę bloga szybko to zleciało i mam 1300 wyświetleń !!! Na początku myślałam ,że 1000 wyświetleń będę mieć dopiero po 6 miesiącach a tu takie zaskoczenie ;)




Szkic
Szkic zajął mi 2 dni chciałam go zrobić dokładnie żeby efekt końcowy wyszedł dobrze . Strasznie mi się podoba ten rysunek , zakochałam się w nim ( nie dosłownie )

Lord Vader
Data : 30.12.2015
Format: A3
Szkic










BB-8
Data :18.01.2015
Format: A3
Zdjęć BB-8 jest więcej bo prowadziłam już bloga i specjalnie je dla Was zrobiłam .

9 komentarzy:

  1. Wow! Piękne- Star Wars rządzi!
    Wejdziesz do mnie?
    Obserwacja? Ty zacznij ja dołączę ;-)
    http://fanofbooks7.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudowny ten Lord! Normalnie realistyczny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie rysujesz kredkami. Widać każdy cień, błysk, idealne przejścia kolorów. Kocham to.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję to są pastele suche w kredce ostatnio próbowałam narysować coś kredkami polycolor ale nie wyszło ,będę próbować nadal

      Usuń
  4. BB-8 Cudeńko

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie to ,że komentujesz . Dzięki temu mam większą motywację do pisania nowych postów !!!

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.