Rysunki większego formatu

Cześć wszystkim !!! Dzisiaj pokaże kilka rysunków formatu A3 . Tak około tygodnia zajmuje mi skończenie jednego ,ale efekty końcowe  rekompensują godziny rysowania ;)
Ananas
Data:15.11.2015
Format :A3


Ananas to pierwszy rysunek ,który wykonałam na tak dużym formacie . Szczerze to myślałam ,że tak duży rysunek nie wyjdzie mi (na szczęście wyszedł)








Herbata Nestea
Data : 20.12.2015
Format :A3

Narysowałam Nestea na konkurs organizowany przez Dolce Gusto niestety nic nie wygrałam ,ale dzięki temu rysunkowi dostrzegła mnie firma Nestea zaproponowała ,że udostępni to zdjęcie na swoich profilach . Jeszcze tego nie zrobili ciekawa jestem kiedy dotrzymają obietnicy ;)
Co sądzicie o rysunkach ? Naprawdę komentarze to motywacja do pisania pozdrawiam wszystkich tych , którzy mają ferie albo będą je mieć ja niestety już po :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszy mnie to ,że komentujesz . Dzięki temu mam większą motywację do pisania nowych postów !!!

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.