Najpopularnejsze rysunki na Instagramie

Cześć wszystkim !!! Dzisiaj pokażę wam najpopularniejsze rysunki na Instagramie . Sczerze to nie chciało mi się  dzisiaj pisać posta , ale zmotywowaliście mnie ilością 76 wyświetleń w ciągu jednego dnia , dlatego postanowiłam coś dla Was napisać. Na Instagramie jestem jakieś 5 miesięcy lub trochę dłużej w ciągu tego okresu zyskałam 139 obserwatorów .Dodałam już 100 zdjęć i właśnie setne zdjęcie jest poświęcone  9 najpopularniejszym rysunkom. Na pierwszym miejscu znajduje  się Serce z 84 polubieniami . Nie spodziewałam się takiej aktywności Instagramowiczów w ciągu 1 dnia było 50 polubień . Na drugim miejscu jest BB-8 z 72 polubieniami . Na trzecim szklanka Herbaty -63 polubienia . Te dane mogły się zmienić bo co jakiś czas zmienia się liczba polubień . Jak Wam podoba się post ? Wy też możecie polubić moje rysunki , musicie być tylko zalogowani  . Pozdrawiam życzę miłego tygodnia !!!

3 komentarze:

Cieszy mnie to ,że komentujesz . Dzięki temu mam większą motywację do pisania nowych postów !!!

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.