Samochód

Cześć wszystkim !!! Dzisiaj tak jak obiecałam dodaję rysunek samochodu . Nie skończyłam go ,ale zrobiłam już kilka zdjęć i jest już widoczny efekt mojej pracy . Na razie zrobiony jest tył i bok samochodu nie pytajcie mnie co to za model , nie znam się na tym . Zdecydowałam się na kolor zielony ,bo ostatnio używam tylko niebieskiego . Przyszedł czas na zmiany .Tak mi się wydaje ,że poświęcę na niego jeszcze 2 dni , czyli we wtorek ,bo w soboty nie rysuję :) Potem zabieram się za rysunek na konkurs . Jak Wam się podoba dotychczasowy efekt ? Napiszcie co chcielibyście zmienić w blogu ? Jestem otwarta na propozycje nie będę zła wręcz przeciwnie zawsze cieszę się gdy pojawi się nowy komentarz . Szkoda , że  ostatnio mało komentujecie :( Pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. Twój blog bardzo mi się podoba i nic do niego nie mam ale czasem (na twoim miejscu) wrzuciłabym jakieś diy albo szkołe rysunku :) a tak wszystko jest genialne :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się zrobić w niedługim czasie szkołę rysunku dziękuję za podpowiedź

      Usuń
  2. Świetnie, dla mnie samochód to prostokąt i dwa kółka, tymbardziej podziwiam :) Już Cię dopisałam do LBA :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny rysunek, jakich kredek używasz? Co do bloga to przede wszystkim zmieniłabym kolorystykę, ta czerwień mocno razi w oczy. Poszukałabym jakiegoś minimalistycznego szablonu na wiosce szablonów. Osobiście polecam ten z Audrey Hepburn. Obrazek można sobie zawsze zmienić, ale sam w sobie szablon jest genialny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam kredek pasteli suchych w kredce koh-I-Noor gioconda i Cretacolor fine art pastel . Postaram się zmienić tło w najbliższym czasie tak myślę w weekend . Pozdrawiam

      Usuń

Cieszy mnie to ,że komentujesz . Dzięki temu mam większą motywację do pisania nowych postów !!!

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.