Moje Atelier

Cześć wszystkim !!! Dzisiaj  będzie trochę nietypowy post . Niedawno kupiłam cztery gazety związane z rysowaniem (w sob. kupiłam 5 ale nie zrobiłam zdj po prostu lenistwo !!!) w związku postanowiłam się z Wami podzielić. Bardzo mi się podobają w łatwy sposób można się nauczyć rysowania różnymi technikami . Dzięki Mojemu Atelier dowiedziałam się że istnieje takie coś jak kreda pastelowa ( nie jest to to samo co pastele suche )  i nauczyłam się jak rysować portrety  . Gazeta ta wychodzi co kwartał ostatnio wyszła wersja dla początkujących ( dla dzieci 3-6 ) lat więc jej nie kupiłam . Kosztuje 7,90 można zamówić numery archiwalne ( ja tak zrobiłam ) LINK DO SKLEPU wystarczy utworzyć konto i zamówić .Jeśli macie pytania chętnie odpowiem . Co się z Wami dzieje mój blog nie jest interesujący ? Znowu nikt nie skomentował ostatnich 3 postów nie jestem na Was zła ;) tylko zmartwiona małą aktywnością może napiszcie co Was interesowałoby na blogu dziękuję i pozdrawiam ;) A oto kilka zdjęć:


2 komentarze:

Cieszy mnie to ,że komentujesz . Dzięki temu mam większą motywację do pisania nowych postów !!!

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.