Art Terapia -palma

Cześć wszystkim !!! Dzisiaj kolejny wzór z Art Terapii . Rysowałam wczoraj  robota, ale zrobiłam mało zdjęć i post miałby sensu ,chyba jutro skończę (nie obiecuję) .Na tej stronie musimy pokolorować palmę według numerów w sumie jest ich 10 . Numery 2,3 to zielony 1 czarny , 5,6,7 niebieski , 4,8 , 10  brązowy , 9 biały . Uwielbiam tego typu zadania. Nie było trudno zgadnąć co nam wyjdzie . W 2 godziny skończyłam kolorować efekt wyszedł w sam raz . Wiem już ,że kredki które dostałam w prezencie od nich nie są dobrej jakości ,są twarde  i nie kolorują ładnie . Nie będę ich używać do rysowania nie ma to sensu . Mam nadzieję że kolejne gadżety będą lepszej jakości. Pozdrawiam , jeśli macie tę gazetę wyślijcie efekty Waszej pracy na e-mail monika.ciszewska2000@interia.pl

2 komentarze:

  1. Ja lubię metodę kropkowania - w sam raz na długie lekcje ;- )
    Ładne ;-)
    Pozdrawiam !
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję też uwielbiam kropki potrafią wciągnąć

      Usuń

Cieszy mnie to ,że komentujesz . Dzięki temu mam większą motywację do pisania nowych postów !!!

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.