Art terapia - motto dla artysty

Cześć wszystkim !!! Dzisiaj kolejny post dotyczący gazety Art Terapia z racji tego że jestem chora i nie rysuję R2D2 ( bo nie chcę  popsuć dotychczasowego efektu ) . Od samego początku zaciekawiła mnie ta strona w szczególności   motto "Życie to wykorzystanie całego pudełka kredek ". Ma w sobie to coś ;) Nie skończyłam go (pokolorowałam tylko literki ) ale jutro na pewno pojawi się post z efektem końcowym. Naprawdę takie kolorowanie różnych wzorów relaksuje . Polecam każdemu kupno gazety tego typu.  Liczę na jakieś komentarze . To sama przyjemność odpisywać Wam . Bardzo mnie to cieszy i motywuje. Pozdrawiam PS. Jak Wam się podoba dotychczasowy efekt ?

2 komentarze:

Cieszy mnie to ,że komentujesz . Dzięki temu mam większą motywację do pisania nowych postów !!!

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.