Zielono mi !!!

Cześć wszystkim !!! Dzisiaj dodaję rysunki , które mają coś związanego z kolorem zielonym dlatego że chcę już wiosnę może szybciej przyjdzie  ;) Piórka narysowałam dla mojej koleżanki z klasy Joanny  P. (jeśli mnie czytasz napisz komentarz )  Poprosiła mnie o to były bardzo proste do narysowania . Jabłko "głośnik " opierałam o firmę Apple . Zaniosłam ten rysunek do szkoły na informatykę ( nauczycielka uwielbia tę firmę ) gdy pokazałam go pani  spytała się mnie: " W jakim programie graficznym to zrobiłaś ? " Trochę się zdziwiłam co  sądzicie o tym pytaniu ? Drzewo jak drzewo nie ma się co rozpisywać ,chociaż ... rysowałam je z tutorialu na yt po 5 minutach ogarnęła mnie złość i wyłączyłam filmik i zaczęłam sama je rysować . A niedźwiedź polarny chyba mi nie wyszedł ( ja nie wiem czemu prawie wszystkie rysunki mi się nie podobają wy też tak macie ?)
Jabłko "głośnik"
Data: 26.10.2015
Format :A5

Piórka
Data : 24.03.2015
Format : A4
Drzewo
Data :30.03.2015
Format:A4

Niedźwiedź polarny
Data : 13.04.2015
Format :A4

Pozdrawiam wszystkich ,którzy odwiedzają bloga  regularnie , komentują ,obserwują i biorą udział w ankietach ;)

4 komentarze:

Cieszy mnie to ,że komentujesz . Dzięki temu mam większą motywację do pisania nowych postów !!!

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.