"Dodaj mi skrzydeł "


Cześć wszystkim !!! Dzisiaj dodaję zdjęcie rysunku które oddałam na Festiwal Kultury ( nigdy go nie odzyskam trochę szkoda , ciekawe co z nimi robią i po co im rysunki uczestników ) . Tematem tegorocznego konkursu było hasło "Dodaj mi skrzydeł". Na początku miałam narysować tygrysa ze skrzydłami próbowałam dwa razy . Szkice były okropne wyglądały dosłownie jak rysunek pięciolatka . Nie zraziłam się i postanowiłam spróbować trzeci i ostatni raz ( do trzech razy sztuka)ale tym razem nie rysowałam tygrysa . Nie byłam przekonana do tego "dzieła" jednak je  dokończyłam nie wiem jak je nazwać ! . Efekt widać poniżej ;) Motywy zentagle były trudne do narysowania, brakowało mi już pomysłów  na wzory niektóre się powtórzyły ale tylko troszkę . Ziemia była banalna jak dla mnie ( to nie jest ta realistyczna Ziemia z ankiety będzie całkiem  inny rysunek może nawet lepszy )chyba dlatego że opanowałam rysowanie pastelami suchymi w kredce . Podobnie było z słońcem i "tęczą" .Ramka passe partout (na zdjęciu czarna) naokoło rysunku tak naprawdę jest granatowa musiałam ją zrobić , ponieważ takie były wymagania konkursowe . To jedyny rysunek A3 do tej pory , w którym zapełniłam całą kartkę ( no dobra prawie całą nie zamalowałam miejsc pod ramką ). Ostatnim razem zajęłam 1 miejsce w etapie szkolnym i 2 w międzyszkolnym ( nie chwalę się). Może w tym uda się coś wygrać . Jak uważacie ? .Pozdrawiam 

Data: 3.02.2016
Format :A3
Dałam tylko jedno zdjęcie ,ponieważ nie uważałam że mi wyjdzie ;)

1 komentarz:

Cieszy mnie to ,że komentujesz . Dzięki temu mam większą motywację do pisania nowych postów !!!

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.