R2D2 - skończony !!!

Cześć wszystkim !!! Dzisiaj pokazuję skończonego R2D2 , spełniłam obietnicę ;) Musiałam skończyć tylko nogi .Efekt końcowy  podoba mi się a Wam ? Dzisiaj zacznę rysować jakiś samochód , ponieważ rysuję według ankiety (od najmniejszej do największej liczby głosów  ) choć będę mieć problemy z kolejnością , bo realistyczna ziemia , diament i arbuz mają taka samą liczbę głosów ( jakoś dam radę).Gdy tylko skończę rysować propozycję z ankiety utworzę nową (może trochę wcześniej) . Możecie podsuwać nowe pomysły na rysunki , jestem otwarta na propozycję i chcę żebyście też mieli prawo głosu. Pozdrawiam 
R2D2
Format :A3
Data: 24.02.2016

1 komentarz:

Cieszy mnie to ,że komentujesz . Dzięki temu mam większą motywację do pisania nowych postów !!!

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.