Walentynki

Cześć wszystkim !!! Z okazji zbliżających się walentynek narysowałam serce (w styczniu) też uświadomiłam sobie ,że niektórzy mówią " nie masz serca " więc postanowiłam je narysować . Gdy ktoś powie mi to stwierdzenie pokażę mu rysunek (Wiem trochę to głupie). Dlatego dzisiaj je Wam pokazuję ,nie jest to serce jakie przedstawiają w bajkach filmach itp. To jest realistyczne serce z żyłami i tętnicami  .Wszystkie białe blaski są zrobione długopisem żelowym , zajęły mi najwięcej czasu dlatego rysowałam  ponad tydzień . Na początku wątpiłam że mi się uda wykonać tak realny rysunek. Gdy go skończyłam dosłownie się w nim zakochałam tak jak w Lord Vaderze.  Co o nim sądzicie , tak szczerze ? Chcecie żebym spróbowała narysować inne organy ? Pozdrawiam ( trochę tych zdjęć zrobiłam )




















5 komentarzy:

Cieszy mnie to ,że komentujesz . Dzięki temu mam większą motywację do pisania nowych postów !!!

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.