R2D2

Cześć wszystkim !!! Dzisiaj pokażę Wam R2D2  jest nieskończony, ale postanowiłam dodawać posty codziennie . R2D2 jest w ankiecie postanowiłam ,że będę rysować rysunki od najmniejszej liczby głosów do największej ilości . Robot ma najmniej dlatego zaczynam od niego. Co prawda jestem chora i jestem zła ,że ominęłam dwie kartkówki . Może się to wydawać dziwne ,że nie lubię opuszczać lekcji ale taki mam charakter. Dobra przejdźmy do rzeczy. Sam szkic zajął mi trzy dni . Musiałam zaznaczyć dużo  szczegółów.  Potem zaczęłam kolorowanie nie jest to skomplikowane ,ale  zajmuje mnóstwo czasu .Mam nadzieję ,że za niedługo skończę i wyzdrowieję . Nie mogę doczekać się efektu końcowego . Podoba się Wam ? Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Jest super! Kocham Gwiezdne Wojny :D Czy wszyscy są teraz chorzy!? U mnie w klasie panuje grypa :P

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie to ,że komentujesz . Dzięki temu mam większą motywację do pisania nowych postów !!!

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.