Art terapia - pierwszy wzór

Cześć  wszystkim !!! Dzisiaj pokażę Wam pierwszy skończony wzór z gazety , którą niedawno kupiłam ( z góry przepraszam za jakość zdjęcia ) . Na początku wydawało mi się to łatwe i szybkie do ukończenia ,ale po paru minutkach pracy zauważyłam ,że trzeba się naprawdę skupić aby ładnie pomalować wszystkie elementy. Pośpiech nie jest wskazany w końcu takie kolorowanki mają nas wyciszyć i uspokoić . Mnie nawet to relaksuje , chociaż po dłuższym zastanowieniu również  relaksuję się przy rysowaniu . Tylko nie wiedzieć czemu ostatnio nie mogę się skupić na rysunkach ,które wykonuję . Muszę nad tym popracować . Jak Wam podoba się efekt końcowy ? Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. ładny efekt, podziwiam za cierpliwość.
    Nie myślałaś o zainwestowaniu w skaner? myślę, że Twoje prace wiele by na tym zyskały. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ten sposób trenuję cierpliwość . Mam skaner tylko nie używam go chyba czas zacząć

      Usuń

Cieszy mnie to ,że komentujesz . Dzięki temu mam większą motywację do pisania nowych postów !!!

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.