Origami

Cześć wszystkim !!! Dzisiaj pokażę Wam Minionka i misia . Dawno nie było postu o origami , i dodatkowo nie mam innego pomysłu na dzisiejszy post . Za niedługo ( chyba w tym tygodniu ) posty będą pojawiać się rzadziej ze względu na to ,że  wszystkie rysunki dodałam , które do tej pory zrobiłam . Chyba, że chcecie aby posty były codziennie , dodawałabym dzienne efekty mojej pracy w postaci zdjęć . Co o tym myślicie ? Odpiszcie jestem ciekawa odpowiedzi,  to naprawdę motywuje do pisania bloga. Teraz przejdę do tematu dzisiejszego posta do  Minionka użyłam  ponad 1100 modułów .Troszkę był skomplikowany , nie miałam niebieskiego papieru dlatego użyłam różowy. Sądzę , że niebieski byłby lepszy ale cóż czasami tak bywa .Natomiast miś ( 600 modułów) jest w większości biały bo nie miałam prawie w ogóle kolorowych kartek . Teraz żałuję tylko , że nie skleiłam modułów bo co jakiś czas wypadają poszczególne elementy . Nauczka na przyszłość od tamtego czasu wszystko kleję i nie martwię się montowaniem modułów . Jeszcze chciałam podziękować za 2000 wyświetleń jesteście niesamowici DZIĘKUJĘ !!!!


2 komentarze:

  1. Piękny misio :) a co do postów to zależy jaka będzie twoja sytuacja ale miło jest codziennie wyczekiwać na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję więc bedę dodawać post codziennie znam to uczucie kiedy czekam na nowy post na innym blogu

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie to ,że komentujesz . Dzięki temu mam większą motywację do pisania nowych postów !!!

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.