Różne rysunki

Cześć wszystkim !!! Dzisiaj będzie krótki post ,ponieważ  uczę się na sprawdzian z matematyki i na konkurs poprawnej polszczyzny i nie mam czasu na rozpisywanie ale jutro to wynagrodzę nie martwcie się . Pierwszy rysunek to storczyk wzorowany z mojej podkładki pod myszkę. Użyłam do niego pasteli suchych i długopisu żelowego ,a drugi rysunek to pejzaż wykonany pastelami suchymi w sztabkach (pierwszy rysunek wykonany tą techniką więc wyszedł kiepsko). Niby można mieszać kredki z sztyftami ale twardość i suchość się różni i widać różnice między nimi , może to dlatego ,że mam rózne firmy ( kredki Koh-i-noor i Cretacolor , a pastele firmy Renesans).Co o tym sądzicie ?  Komentarze mile widziane  ( wiecie co mnie dziwi ? Jak chcę dużo komentarzy to jest ich 0 a jak już uważam że  na pewno nie będzie to jakieś się pojawiają) Pozdrawiam
Storczyk
Data: 15.10.2015
Format:A4

Pejzaż
Data 25.10.2015
Format : A4

4 komentarze:

Cieszy mnie to ,że komentujesz . Dzięki temu mam większą motywację do pisania nowych postów !!!

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.