Samochód #2

Cześć wszystkim !!! Dzisiaj kolejne zmagania z samochodem . Zrobiłam już przednią szybę i lewy bok . Postaram się dzisiaj skończyć . Do końca zostało mi pokolorowanie maski , koła i świateł. Potem zabiorę się za " plakat na muzykę " o kompozytorach . Nie uwierzycie jak mi się nie chce . Ja nie wiem po co komu muzyka w 3 klasie gimnazjum . Zdecydowałam że pierwszy tutorial będzie o cieniowaniu a następny będzie o rysowaniu realistycznego oka . Myślę że jeden tutorial będzie na tydzień . Odpowiada Wam ?Bo nie mam tyle wolnego ile bym chciała :)Wydarzyło się u Was  coś ciekawego w dzień przestępny ? Bo ja musiałam pisać 3 kartkówki i 2 sprawdziany . Pozdrawiam



5 komentarzy:

  1. 1 na tydzień w zupełności wystarczy może być nawet raz na dwa tygodnie :) u mnie w dzień przestępny mój kolega miał urodziny ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym chciała mieć urodziny w dzień przestępny

    OdpowiedzUsuń
  3. A czemu? Ja akurat mam w dzień babci :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię swoją datę urodzin ale bycie 4 "razy młodszym" byłoby fajne

      Usuń
    2. On ma tak naprawdę 3 latka :D
      I w naszej klasie jest taki ,, wyjątkowy"

      Usuń

Cieszy mnie to ,że komentujesz . Dzięki temu mam większą motywację do pisania nowych postów !!!

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.