Art Terapia - szósty wzór i WAŻNA INFORMACJA

Cześć wszystkim !!! Dzisiaj pokazuję skończony szósty wzór . Podoba mi się efekt ,już nie mogę doczekać się kolejnego numeru. Zamówiłam prenumeratę ponad tydzień temu , ale jeszcze czekam na gazetę :) Miałam trochę inaczej kolorować , ale pomyliłam się  i musiałam  zmienić swoje plany. Wyszło tak spontanicznie nie zastanawiałam się zbytnio nad kolorystyką. A teraz ważna informacja .Zamierzam opublikować serię postów (oczywiście jeśli będziecie zainteresowani ) pod nazwą " Rysuj z Moniką-artystką". Chciałabym w nich uczyć Was rysowania realistycznego , mam nadzieję że to wypali . Zacznę w sobotę , ponieważ muszę nadrobić zaległości w szkole i nie będę mieć na to na razie czasu . Inne posty będą pojawiać się codziennie nie martwcie się . W związku z tym mam do Was pytanie . Co chcielibyście zobaczyć w pierwszym poście ? Co chcecie się nauczyć rysować ? Proszę Was odpiszcie :) Postanowiłam też zmienić tło , zrobię to w weekend bo nie mam teraz zbytnio czasu .Pozdrawiam i życzę wszystkim miłego tygodnia !!!


6 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie ,że będzie seria jak rysowac :) to na pierwszą lekcje może papuga albo ludzkie bądź mangowe oko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowałam ,że ludzkie oko będzie jako drugie pozdrawiam

      Usuń
  2. Ja chciałabym cos o cieniowaniu - słabo u mnie z tym :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście Twoja propozycja jest bardzo ciekawa

      Usuń
  3. Przepiekny wzor
    Amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też kupiłam sobie tą gazetę :) Ja chciałabym zobaczyć krok po kroku buty lub jakąś ludzką twarz. Zobaczymy jak Ci wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie to ,że komentujesz . Dzięki temu mam większą motywację do pisania nowych postów !!!

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.