Art Terapia - trzeci wzór

Cześć wszystkim !!! Na początku chciałam Was przeprosić , że wczoraj nie pojawił się post . Po pierwsze nie miałam co dodać bo nie rysowałam tylko nadrabiałam zaległości i się uczyłam . A po drugie wszyscy u mnie w domu są chorzy i musiałam się troszkę zająć moją rodzinką. Mam nadzieję , że mi wybaczycie . Napiszcie co chcielibyście  zobaczyć w kolejnych postach . Na pewno to uwzględnię. A teraz czas na dzisiejszy post . Podoba mi się ten wzór , ale nie tak bardzo jak motto . Kolorowałam go godzinę ( trochę czasu). Co o nim sądzicie ? Macie swoje Art Terapie jeśli tak to wyślijcie mi zdjęcia Waszych pokolorowanych wzorów na e-mail monika.ciszewska2000@interia.pl Zrobię post z Waszym udziałem oczywiście jeśli ktoś wyśle .Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszy mnie to ,że komentujesz . Dzięki temu mam większą motywację do pisania nowych postów !!!

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.