Art Terapia

Cześć wszystkim !!! Dzisiaj pokażę Wam nową serię  gazet firmy Hahette . Pierwszy numer ukazał się 10 lutego ,ja swój egzemplarz kupiłam w Empiku . Uważam ,że jest to bardzo dobra gazeta  na odstresowanie  po ciężkim dniu w pracy czy szkole . Można pokolorować rozmaite wzory na całkiem inny sposób wszystko zależy od nas i naszej wyobraźni . W tym numerze dostajemy 5 kredek firmy Hahette  nawet dobrej jakości z następnym numerem dostaniemy trzy dwustronne markery.  Z chęcią zamówię prenumeratę , ponieważ dają różne dodatki np. z 3 przesyłką dostaniemy 40 długopisów żelowych . Nie trzeba się również szukać kolejnych numerów i martwić się czy je dostaniemy. Poniżej pokazuję Wam  kilka zdjęć Art Terapii .Czy chcecie aby pokazywać Wam ukończone wzory ? Będzie Was to interesować ?


Zaczęłam już jeden motyw . Po paru minutach rysowania przewróciłam kartkę ,a tam ukazał się ten sam wzór . Różnica polega na tym że kontury na tamtej stronie są czarne a na tej są szare i nie ma tekstu.
Bardzo podoba mi się pomysł na wyrywanie stron z gazety kartki są ze sobą sklejone . Dzięki czemu nie poniszczymy kolejnych kartek . Tylko tak się teraz zastanawiam czy cała gazetka się nie rozklei się , gdy urwiemy środkową  stronę.


A Wy kupiliście tę gazetę ? Jeśli tak podoba Wam się ? Pozdrawiam (jak zwykle komentarze mile widziane)

3 komentarze:

  1. Widziałam ją dzisiaj ale nie byłam pewna czy ją kupić :) ale chyba się zdecyduje że tak!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również polecam Art. Terapię jest to świetna seria!

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie to ,że komentujesz . Dzięki temu mam większą motywację do pisania nowych postów !!!

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.