Mózg #2

Cześć wszystkim !!! Już dawno nie publikowałam postów, miałam pisać na wczasach, ale zapomniałam przegrać zdjęć na komputer brata.
Podczas mojej nieobecności na blogu prawie skończyłam mózg i narysowałam różę (więcej o niej wkrótce) został do zrobienia tylko móżdzek. Dotychczas ten rysunek zajmuje mi najwięcej czasu ale nie martwię się tym zbytnio :) 















Najgorzej jest zrobić nerwy. Staram się je jak najbardziej urzeczywistnić, ale miejscami nie wychodzi mi to tak jakbym chciała. Wszystkie refleksy świetlne robię długopisem żelowym, aby były bardziej widoczne naokoło nich używam jasno brązowej kredki a potem lekko rozjaśniam odcieniami skóry. Po dwutygodniowej przerwie od rysowania całkiem zapomniałam kolejności użycia kredek. Na szczęście po chwili namysłu opanowałam sytuację.
Jestem prawie pewna, że mózg skończę do środy.Nareszcie będę go mogła powiesić obok serca. Napiszcie co sądzicie o rysunku, brakowało Wam postów ? Pozdrawiam.

15 komentarzy:

  1. Czekałam na ten post i nie mogę się doczekać, aż wstawisz gotowy rysunek :D Wygląda niesamowicie realistycznie.
    Jak minęły Ci wakacje?
    bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję wakacje uważam za udane, szkoda że nie mogą być dłuższe :(

      Usuń
  2. Nie mogę się nadziwić, że chcesz to powiesić na ścianie XD Rysunek jest piękny i bardzo starannie wykonany, widać że wkładasz w niego wiele wysiłku, super:) Wygląda tak realistycznie, że aż mnie ciarki przechodzą;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, staram się jak mogę aby był realistyczny. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Ja aż nie mogę patrzeć na ten rysunek! Nie to, że jest brzydki, bo jest niesamoity i właśnie o tą niesamowitość chodzi. Niektórzy nie mogą patrzeć na krew, a ja na mózg- szczególnie tak realistyczny. Czekam na efekt końcowy i miłej końcówki wakacji :D :"(
    Pozdrowionka
    Saphira
    zkredkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja muszę się przyzwyczaić do takich widoków bo zmieniłam plany i chciałabym zostać lekarzem. Tobie również życzę miłych wakacji. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Fajnie, że już wróciłaś :) Praca wygląda super, czekam na efekt końcowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, w roku szkolnym postaram się dodawać posty regularnie chociaż nie wiem czy mi się to uda bo na biol-chem jest dużo nauki.

      Usuń
  5. Mózg wyglada dosc realistycznie. Coz.. bylo juz serce, teraz mozg. Zdradzisz moze co potem planujesz narysowac?

    Amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę o narysowaniu płuc ale jedno zdrowe a drugie palacza.

      Usuń
  6. Jakie realisticzne <3 aż ciarki przechodzą! xD
    Nie mogłam się doczekać tego postu!

    OdpowiedzUsuń
  7. O jeju, mózg wyszedł ci bardzo realistycznie. Świetny jest! ^^
    Pozdrawiam.
    amyrysuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rysunki, prawdziwy talent, a mózg?! Nie moge od niego oderwać oczu!!
    Na pewno będę zaglądać i podziwiać Twoje prace!! Mega!!
    Dopiero co zaczynam ale zapraszam do mnie
    http://niesmialaartystka12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie to ,że komentujesz . Dzięki temu mam większą motywację do pisania nowych postów !!!

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.