Pastele olejne - tygrys

Cześć wszystkim !!! Dzisiaj pokażę Wam tygrysa wykonanego pastelami olejnymi (Pentel) jest to pierwszy rysunek ,w której użyłam tej techniki. Na początku się trochę obawiałam ,że mi nie wyjdzie . Efekt końcowy mnie zadowolił . Za niedługo ( za jakieś 2,3 posty ) dogonię aktualne rysunki i zdjęcia na Fb i Instagramie więc posty będą się pojawiać rzadziej . Nie martwcie się nie będzie to mała aktywność będę dodawać posty jak skończę jakiś rysunek ,a rysuję codziennie więc co ok 2 dni bd dodawać post. Może macie pomysł na jakąś serię postów np jakieś challenge związane z rysowaniem , tutoriale jestem otwarta na propozycje. Czekam na komentarze ,wczoraj zmotywowaliście mnie do rysowania przez 4 godziny wieczorem ( nie miałam tak dużej ochoty na rysowanie przed przeczytaniem waszych opinii na temat rysunków) . Ajeśli chcecie mnie zobaczyć to jestem TU ( po lewej , nie wiem czemu Wam to pokazuje zdjęcie wyszło fatalnie chyba będę tego żałować ;)
Szkic
 Robiłam go jeden dzień ja przed rozpoczęciem użycia pasteli przykleiłam kartkę taśmą malarską naprawdę pomaga to w rysowaniu . Papier nie ślizga się i nie utrudnia pracy.

 Ja zaczęłam rysować jasnymi kolorami , a potem nakładałam ciemniejsze odcienie . Użyłam długopisu żelowego do błysków w oczach .
Tygrys
Data:12.01.2016
Format: A3

 Jak Wam się podobało ? Pozdrawiam

1 komentarz:

Cieszy mnie to ,że komentujesz . Dzięki temu mam większą motywację do pisania nowych postów !!!

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.