Różne rysunki #2

Cześć wszystkim !!! Dzisiaj dodaję rysunki lwa ,samochodu i żarówki z rybką w środku. Lew to pierwszy z pierwszych rysunków od którego wszystko się zaczęło    ( powinnam go była dodać do rysunków ołówkiem ,ale jakoś zapomniałam o nim , cóż czasami tak bywa) .Narysowałam go z filmu na YT LINK autor filmiku lepiej go narysował może spróbuję jeszcze raz kto wie ? . Samochód jest nieznanej marki (wszystko byłoby dobre gdyby nie tył ,coś mi się w nim nie podoba ) . O żarówce szkoda gadać kompletnie nie wyszła efekt miał być inny a to wszystko przez szkic .Nie zrobiłam go porządnie tylko szybko jakby ktoś mnie gonił . Szkoda bo mogła być bardziej realistyczna . Podsuniecie mi jakiś pomysł na posty ? Co by Was jeszcze interesowało? Jakiś challenge, tutorial czy coś innego ?Mam nadzieję , że ktoś odpisze ;)
Pozdrawiam i życzę miłego weekendu.
Tygrys
Format: A4

Samochód
Data: 24.08.2015
Format: A4

Żarówka z rybką
Data : 21.09.2015
Format : A4


2 komentarze:

  1. Bardzo ładne rysunki, jednak te dolne płetwy rybki mogły być nieco inne. Ja chciałabym jak krok po kroku narysować jakieś ładne buty, tego jeszcze nie próbowałam, bo ostatnio pochłonęło mnie zentangle oraz rysowanie rybek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odpowiedź na pytanie na pewno zrobię taki post ( chociaż był niedawno post o butach ) tylko za jakiś tydzień lub dłużej

      Usuń

Cieszy mnie to ,że komentujesz . Dzięki temu mam większą motywację do pisania nowych postów !!!

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.