Nike i lakierki

Cześć wszystkim !!! Dzisiaj pokażę Wam rysunki butów firmy Nike  i lakierek oby dwa formatu A3 . Jakoś spodobało mi się rysowanie butów , które mi się podobają pod względem trudności rysowania . Pierwsze rysowałam z 5 dni efekt mógłby być lepszy najbardziej podoba mi się podeszwa . Lakierki to świeży rysunek zrobiłam  go w ciągu  3 dni (skończyłam 7 lutego) użyłam do niego odcienie niebieskiego (można powiedzieć że to taki mini challenge) i trochę brązowego . Najtrudniejszy do zrobienia był szkic, bo jak on nie wyjdzie to później ciężko naprawić widoczne gołym okiem błędy . Moim zdaniem lepiej poświęcić więcej czasu na szkicowanie niż później starać się naprawiać pomyłki kredką. Możecie znaleźć więcej zdjęć butów na Instagramie 100 post będzie wyjątkowy )Co sądzicie o rysunkach ? ( Będzie przynajmniej 1 kom ?) Pozdrawiam . JUŻ JESTEM Z WAMI MIESIĄC !!!















Lakierki
Data : 7.02.2016
Format :A3
Buty Nike
Data: 10.11.2015
Format: A3

Zamówiłam wczoraj w empiku gazetę , którą reklamują w internecie nazywa się  Art Terapia firmy Hachette kosztuje 4.49 ( w Empiku ) myślę ,że będzie fajna . Wy też o niej myśleliście ?

7 komentarzy:

  1. Bardzo fajny blog, czysty i estetyczny a przy okazji przyjemnie się go czyta ! :) Buciki rewelacyjne ! pozdrawiam Cię Moniczko i życzę ogromnej weny twórczej ! :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Marcysiabush

    OdpowiedzUsuń
  2. W takich nike to był chodziła

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie to ,że komentujesz . Dzięki temu mam większą motywację do pisania nowych postów !!!

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.