15 faktów o mnie

Cześć wszystkim !!! Dzisiaj przedstawię Wam 15 faktów o mnie niektóre są już znane ale niektóre mogą Was zadziwić (przynajmniej tak myślę) Postanowiłam zrobić taki post bo zauważyłam na innych blogach tego typu posty i pomyślałam że chcecie wiedzieć więcej o mnie  . Zaczynamy  !!!

1. Kocham rysować.
2. Jestem bałaganiarzem.
3. Nigdy się nie biłam z bratem.
4. Uwielbiam słuchać muzyki szczególnie radia RMF i RMF MAXXX
5. Czasami ogarnia mnie lenistwo ( np. w ferie ,wakacje)
6. Jestem gadatliwa ( nie gadam tylko na lekcjach)
7. Nigdy nie dostałam uwagi na lekcji ;)
8. Nie kręci mnie chodzenie na dyskoteki
9. Jestem leworęczna
10. Urodziłam się w 15 stycznia w Krakowie i tu mieszkam
11. Prawie każdy rysunek mi się nie podoba
12. Kiedyś tańczyłam taniec towarzyski , ale zrezygnowałam z powodu partnera
13. Nienawidzę liczby 13
14. Nigdy niczego sobie nie złamałam
15. Jestem zapominalska

Co myślicie o tego typu postach podobają Wam się?




1 komentarz:

Cieszy mnie to ,że komentujesz . Dzięki temu mam większą motywację do pisania nowych postów !!!

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.