Sachem #2

Cześć wszystkim !!! Dzisiaj znów powracam do Sachema. Zaczęłam kolorować pióra. Jak dla mnie nie były skomplikowane do zrobienia. Do szarych piór użyłam trzech kolorów w odcieniach szarości, białego i koloru do skóry (tan light). Do czerwonego pióra wykorzystałam trzy kolory różowe i dwa czerwone. Nie zdążyłam zrobić powalających efektów z lekkiego lenistwa i braku pośpiechu, który nie jest wskazany do stworzenia czegoś niezwykłego ;) Staram się narysować dokładnie takiego samego indianina jak na zdjęciu. Zapewne nie wyjdzie mi doskonale może nie będzie zbytnio różnić się od oryginału. Zawsze coś wytknę, chyba nigdy to się nie zmieni. Podoba się Sachem ?




   
 Wypróbowałam część nowych kolorów, uważam że są świetne i nie zawiodły mnie. Jedyny jaki błąd popełniłam w kupowaniu to taki, że  zamówiłam tylko jedną kredkę czerwoną, a niestety mam ich najmniej. Byłam pewna, że 3 kolory są czerwone jednak odcień english red okazał się być brązowym.
 Jutro napiszę coś o Art Terapii, dawno nie pisałam o niej na blogu. Lubicie tę serię ? Zachęcam do udziału w ankiecie :) Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Dotychczas jesteś najaktywniejszą osobą na blogu. Cieszy mnie to ;)

      Usuń
  2. WoW Świetne piórka. Czekam na efekt końcowy ;)
    Pozdro
    Saphira
    PS. Jak masz czas to wpadnij: zkredkami.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mogę się doczekać końca na pewno zajrzę i zaobserwuję . Pozdrawiam

      Usuń

Cieszy mnie to ,że komentujesz . Dzięki temu mam większą motywację do pisania nowych postów !!!

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.