Plakat

Cześć wszystkim !!! Dzisiaj pokazuję Wam plakat o ekologii, który zrobiłam na włoski. Napracowałam się nad nim na szczęście dostałam 6 ale tylko o wadze 4 ( Bo u mnie w szkole jest dziennik elektroniczny i mamy wagi róznych ocen np. z kartówek waga 7 a ze sprawdzianów 10, ma to na celu równe ocenianie.  Tak do końca nie jest bo większość ściąga a ja głupia uczciwie piszę a inni mają takie same oceny jak ja taka ta nasza SPRAWIEDLIWOŚĆ.)
Nie szczególnie podoba mi się efekt końcowy. Mogłam lepiej narysować samochód ale rysowałam to 5 godzin. Chyba zmęczenie dało we znaki ;) Według mnie najlepiej wyszła rzeka ze śmieciami Napisałam ołówkiem hasła po włosku, ale na zdjęciu niestety ich nie widać.

I jak Wam się podoba ? Komentarzyk ? Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. fajnie, że masz włoski w szkole, ja myślałam, że to po hiszpańsku xD
    Plakat bardzo fajny, podoba mi się :)
    lazurkowasztuka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włoski jest bardzo podobny do hiszpańskiego. Ja jednak wolę się uczyć włoskiego bardziej mi się podoba.

      Usuń

Cieszy mnie to ,że komentujesz . Dzięki temu mam większą motywację do pisania nowych postów !!!

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.