Sowa #4

Cześć wszystkim !!! Dzisiaj pokazuję Wam skończoną sowę. Trochę poświęciłam czasu na jej dokończenie, ale było warto. Całkowicie zmieniłam wygląd tułowia i skrzydła, bo po pierwsze mi się nie chciało dokładnie odwzorowywać sowy ze zdjęcia, a po drugie zajęłoby mi to więcej czasu. Paniom z biblioteki bardzo się spodobała szkoda że zostały mi po niej zdjęcia.Teraz znowu zabieram się za dokończenie kryształów. Chyba skończę je przed wystawianiem ocen :) Już nie mogę doczekać się 10 czerwca a Wy ?. Pozdrawiam

8 komentarzy:

  1. Fajna, taka kolorowa, lubię jak jest kolorowo :D Jedyne do czego mogłabym się doczepić,to że głowa sowy jest bardziej dopracowana niż reszta ciała, przez co wygląda trochę jakby skończył ją ktoś inny. Mimo wszystko praca jak najbardziej na plus ;)
    lazurkowasztuka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, no troszkę nie chciało mi się tego skończyć może dlatego tak wyszło

      Usuń
  2. Bardzo fajna sowa. Nie dziwię się paniom z biblioteki. Ja mam 13 wystawienie ocen, więc poczekam sę trochę dłużej. Sowa świetna.
    Pozdro
    Saphira
    zkredkami.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tylko jeden dzień dłużej to jeszcze nie tak dużo musisz czekać.

      Usuń
  3. Prześliczna <3 taka fajna kolorowa. Widać, że bardzo się starałaś ;) cudnie wycieniowana
    U mnie wystawienie ocen jest do 17czerwca...
    A dziesiątego mam jeszcze ostatni konkurs, o Janie Pawle II, będę się tułać gdzieś pod Suwałki (dla mnie to będzie na drugi koniec Polski) i niezbyt mi się spieszy, bo jestem w tyle z materiałami. Zdecydowanie bardziej czekam na wycieczkę klasową, która jest za tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tak późno ? Nie zazdroszczę ja odliczam dni do końca bo mam dość nauki, klasy i szkoły. Powodzenia na konkursie.

      Usuń
  4. Ja mam już wysawione oceny XD
    Mam średnią 5.36

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie to ,że komentujesz . Dzięki temu mam większą motywację do pisania nowych postów !!!

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.