Sachem #3

Cześć wszystkim !!! Wiem, nie napisałam wczoraj posta, ale miałam bierzmowanie. Jak zwykle wieczorem trochę rysowałam i dzisiaj mogę coś opublikować :) Dokończyłam rysowanie piór i zaczęłam rysować włosy. Chyba wychodzą realistycznie i nie są takie złe. Używam dokładnie takich samych kolorów co do piór, korzystam jeszcze z węgla w kredce w miejscach zetknięcia się piór z włosami. Dzisiaj zacznę rysować skórę nie wiem jak będzie wygląć. To będzie pierwszy portret wykonany pastelami suchymi a nie ołówkiem.Muszę trochę potestować kolorystykę aby uzyskać odpowiedni odcień. Szczerze nie wiem ile jeszcze dni zajmie mi skończenie sachema, ale już nie mogę się doczekać. Co o sądzicie o rysunku ? Pozdrawiam




2 komentarze:

Cieszy mnie to ,że komentujesz . Dzięki temu mam większą motywację do pisania nowych postów !!!

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.