Kryształy #3

Cześć wszystkim !!! Dzisiaj po raz trzeci powracam do kryształów. Nie wiem co ze mną, ale tak strasznie nie mogę się do nich zabrać, a chcę je skończyć. To chyba przez tą szkołę, sprawdziany, kartkówki i prezentacje, nie mogę doczekać się 24 czerwca to będzie najszczęśliwszy dzień na świecie.
W ciągu jednego wieczora udało mi się "dorobić" kolejne cztery kryształy.Już zdecydowanie zostało mi mniej niż więcej, jeszcze nie wiem za ile dni rysunek będzie skończony, ale na pewno dokonam tego, obiecuję. 





Ostatnio ktoś anonimowy pytał mnie o to czy mogę sprzedać rysunki, odpowiadam tak, z chęcią sprzedam wszystkie, które mam w swojej kolekcji oprócz serca ;) Pozdrawiam

10 komentarzy:

  1. Rysunek cudny i z niecierpliwością czekam na efekt końcowy. Wracałabym na tego bloga z przyjemnością, ale panuje tu straszny nieład. Tyle etykiet jest bez sensu. Powinno być ich kilka np. ołówek, kredki, pastele olejne, pastele suche itp. To co teraz tu jest jest bardzo nieschludne i nieprzejrzyste. Do tego masz bardzo zły styl pisania, strasznie się to czyta. Niektóre zdania są bez ładu i składu, źle postawione są znaki interpunkcyjne. Jeśli szukałabyś osoby do ogarnięcia szablonu i wyglądu bloga, chętnie pomogę. Jestem w tej dziedzinie doświadczona, a widzę w Tobie spory potencjał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się pisać poprawnie , chętnie skorzystam z Twojej pomocy jeśli to nie problem.

      Usuń
  2. Te kryształy są po prostu piękne! Etykiet może i jest za dużo, ale twój styl pisania mi się podba ;)
    Dużo inspiracji
    Pozdro
    Saphira
    zkredkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kryształy :) czuję, że efekt na pewno będzie Wow. A co do stylu pisania, to akurat mi się podoba - styl pisania to również sposób wyrażenia siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, też mam taką nadzieję że kryształy będą cudne. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, z przyjemnością zajrzę i nawet zaobserwuję Twojego bloga. Pozdrawiam

      Usuń
  5. Robisz spore z postępy z rysowaniem.
    Gratuluję
    amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie to ,że komentujesz . Dzięki temu mam większą motywację do pisania nowych postów !!!

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.