Podziękowania

Cześć wszystkim !!! Dzisiaj chciałam Wszystkim podziękować za przekroczenie 5 tysięcy wyświetleń w niecałe 5 miesięcy. Dziękuję w szczególności obserwującym i komentującym, gdyby nie Wy nie byłoby tylu postów i prawdopodobnie bloga. Codzienne pisanie daje mi ogromną radość, mogę dzielić się z Wami moimi rysunkami i ogólnie wszystkim co dotyczy rysowania. Mam nadzieję, że nie zwolnicie, będzie Was coraz więcej i kto wie może w krótszym czasie będzie 10 tysięcy wyświetleń . Uwielbiam czytać wszystkie komentarze dają niezłego kopa są najlepszą motywacją i dzięki nim nabywam większego doświadczenia. Na początku nie wierzyłam, że mój blog osiągnie tyle wyświetleń, byłam pewna porażki, jednak się myliłam. Jeszcze raz wszystkim dziękuję !!!
 Serdecznie zachęcam do udziału w ankiecie, na razie widzę ,że chcecie realistyczne rysunki. Na pewno ich nie zabraknie, bo staram się rysować ich jak najwięcej. Chcecie wiedzieć o mnie coś więcej ? Chętnie odpowiem w komentarzach lub zrobię osobny post. Pozdrawiam 

3 komentarze:

  1. Fajnie, że dodałaś taki post. Dzieki zwyczajnemu "Dziękuję za komentarze i wyśwetlenia" my, czytelnicy, czujemy się docenieni, a co dopiero osobny post :D Życzę niekończącej się inspiracji i pomysłów
    Pozdro
    Saphira
    zkredkami.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję staram się wszystkich doceniać, którzy na to zasługują, a czytelników w szczególności.

      Usuń
  2. No cóż,a my czytelnicy, bez tego bloga czulibysmy pustkę. Tak więc ci, którym dziękowałaś za czytanie, tobie dziękujemy za pisanie :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie to ,że komentujesz . Dzięki temu mam większą motywację do pisania nowych postów !!!

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.