Sachem #6 skończony

Cześć wszystkim !!! W końcu skończyłam Sachema w poniedziałek oddaję go na konkurs. Ciekawe czy uda mi się coś wygrać. Jakoś szybko udało mi się go dokończyć nie minęły nawet dwie godziny. 
 Opanowałam odcień tej skóry do perfekcji  nie ma widocznych różnic.Mam nadzieję że to się nie zmieni i będzie coraz lepiej. Najlepsze według mnie wyszły włosy, a Wy jak sądzicie ?




Długo zastanawiałam się nad kolorami nagłówka. W końcu  użyłam kilka kredek w odcieniach niebieskiego i zielonego. Postanowiłam zrobić delikatne przejścia pomiędzy poszczególnymi kolorami. (Zdjęcie wcale nie jest "podrasowane") Poniżej to oryginalny rysunek na którym się wzorowałam, jakieś tam podobieństwo jest ale dużo brakuje do oryginału.


PS. Wie ktoś z Was jak nie uwzględniać własnych wyświetleń ? Wiem że wchodzi się w statystyki potem w posty i klika się na zarządzaj wyświetleniami. Jednak gdy na to klikam to nie działa za każdym razem jest nie zaznaczone. W kilku przeglądarkach to robiłam ale nadal nic. Ma ktoś jakiś pomysł ? Pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. Teraz już nie uwzględnia Twoich wyświetleń, bo blogger się zmodernizował ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt końcowy - fenomenalny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie! Widziałam ostatnio pracę z tego samego zdjęcia na którym wyglądał na upoślrdzonege xd. Ale ty super
    Yashleyhekatemonster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. 41 yr old Software Engineer I Ernesto Tolmie, hailing from Laurentiens enjoys watching movies like "Resident, The" and Cabaret. Took a trip to Primeval Beech Forests of the Carpathians and drives a Legacy. Idz do tej stronie

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie to ,że komentujesz . Dzięki temu mam większą motywację do pisania nowych postów !!!

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.