XV Festiwal Kultury

Cześć wszystkim !!! Dzisiaj będzie krótki post z racji tego, że nie rysowałam wczoraj z lenistwa i nie mam co pokazać. Nie chcę się chwalić jeśli macie takie odczucia to przepraszam :) W końcu ( po 2 miesiącach ) w mojej szkole podali wyniki II etapu Festiwalu Kultury.  Dziwne jest to że w pierwszym etapie zajęłam 1 miejsce a pewna osoba 3 . W drugim etapie ja zajęłam 3 a ta osoba 1 miejsce. Nie rozumiem jak oceniają prace. Może wkrótce ja zorganizuję jakiś konkurs tylko, że nie mam pieniędzy na nagrody mogłabym np. reklamować zwycięzcę na moim blogu lub wysłałabym moją kolorowankę stworzoną od A-Z ( jeszcze takiej nie stworzyłam bo częściowo wzoruję się na artystach z Instagrama, wkrótce to zmienię). Co o tym myślicie ? Podoba Wam się ten pomysł ? Napewno zrobię po 10 tyś wyświetleń nie wcześniej ;) Pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Gratki!!!
    Bardzo fajny pomysł, jeśli zorganizujesz, na pewno wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A propos nagród mogłabyś też narysować dedyki ;)
    Ale pomysł z kolorowanką genialny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,wiedziałam, że coś miałam dopisać ;)

      Usuń

Cieszy mnie to ,że komentujesz . Dzięki temu mam większą motywację do pisania nowych postów !!!

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.