Herb maltański

Cześć wszystkim !!! Dzisaj pokażę Wam drugą kolorowankę, którą narysowałam na Święto Szkoły. Tym razem postanowiłam narysować herb maltański. Rysowałam duszki przez ponad 3 godziny. Strasznie są pracochłonne. Najbardziej podoba mi się milord [znajdźcie go :)]. Nawet ich nie liczyłam, ale sądzę że jest ich około stu, może trochę więcej.Który duszek najlepszy ?




Okazało się jednak, że moja praca poszła na marne bo zmniejszają format A4 na A5 w jakimś programie i moje kolorowanki mogą być niewyraźne. Postanowiłam że nie będę już rysować nie opłaca sie i tak tego w szkole nie doceniają a ja tracę swój czas na rysowanie czegoś niepotrzebnego. Pozdrawiam (Czemu jest mało komentarzy ? Nie chce Wam się komentować ? Rozumiem, ale skomentujcie chociaż jeden raz pod tym postem :)

4 komentarze:

  1. Świetne Twe arcydzieło, a to że szkoła tego nie docenia, to jej problem :P U mnie w szkole pani od plastyki mówi, żeby jej przynosić dodatkowe prace, ona je wtedy doceni ocenką :) To jej kiedyś przyniosłam rysunki, tyle że w szkicownikach TM, gdzie są kontury postaci. Pani stwierdziła, że są niekreatywne... xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja komentuję każdy post :3 Bardzo lubię Twojego bloga :3 Kasia M nie martw się, u mnie też pani nie docenia moich prac, mimo że bardzo się staram :/
      ratilcia-art.blogspot.com

      Usuń
    2. Widzę, że nie tylko nie doceniają w mojej szkole.Bardzo mi miło że lubisz mojego bloga ;)

      Usuń
  2. Tak patrzę na Twoją kolorowankę i muszę przyznać, że masz naprawdę świetną kreskę i może warto byłoby pomysleć o wysłaniu swojej oferty do jakiegoś wydawnictwa lub strony internetowej z kolorowankami?
    Tylko w takich przypadkach rysunki robi się w wersji komputerowej i kartkę z ołówkiem trzeba by zamienić na tackę z rysikiem;) No ale wtedy odpadłyby Ci takie problemy jak skalowanie rysunków. Odezwij się np. do E-kolorowanki. Wiem, że szukali rysowników.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie to ,że komentujesz . Dzięki temu mam większą motywację do pisania nowych postów !!!

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.