Wzajemna pomoc #2

Cześć wszystkim !!! Wczoraj wieczorem skończyłam rysować pierwszą kolorowankę. Musiałam wypełnić drugą rękę duszkami zajęło mi to jakąś godzinę. Jak ten czas szybko leci ledwo coś się zrobi, a mijają godziny. Wcześniej robiłam plakat o ekologii na język włoski 5 rysunków zajęło mi ponad 5 godzin !   



 
Według mnie ta kolorowanka wyszła całkiem nieźle, a przynajmniej tak mi się wydaje. Postanowiłam, że wydrukuję sobie ten wzór i kiedyś go pokoloruję bo bardzo mi się podoba. 
 Wpadłam na pomysł tworzenia własnych kolorowanek, takich od a-z. Co o tym sądzicie ? 
PS. Dostałam paczkę jutro pokażę Wam co zamówiłam. Pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Kiedy wydasz własną kolorowankę? Na pewno ją zakupię :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie wiem, dopiero wpadłam na ten pomysł

      Usuń
  2. Czekam na Twoje kolorowanki, jak wydadasz to daj znać, zacznę na nią polować, bo wychodzi ci fantastycznie

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie to ,że komentujesz . Dzięki temu mam większą motywację do pisania nowych postów !!!

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.