Nagrody #2

Cześć wszystkim !!! Wczoraj po południu znalazłam w swojej skrzynce pocztowej paczkę od Zuzki2005, której bardzo dziękuję za nagrody. Od razu ją otworzyłam i znalazłam ręcznie zrobiony szkicownik, dyplom i kolorowankę. Strasznie się cieszę, że zostałam w końcu przez kogoś doceniona :)
  W szkicowniku nie będę szkicować ze względu na to że po prostu nie szkicuję od razu zabieram się do rysowania nie lubię tak planować zazwyczaj moje rysunki są spontaniczne. Na pewno mi się przyda do innych rzeczy, sama jeszcze nie wiem jakich ale wpadnę na to i nie zmarnuje się ;)

Dyplom bardzo mi się podoba, kolejny do kolekcji. Od przedszkola zebrałam tak sporą kolekcję, że muszę je zbierać w kolejnej teczce. 


Nie spodziewałam się, że niespodzianką okaże się kolorowanka. Z pewnością będę pokoloruję wszystkie wzory, jest ich całkiem dużo, niektóre są mało szczegółowe i są mało pracochłonne, a inne wręcz na odwrót.  Co Wy na to aby zrobić o nich osobną serię ?   






















Bardzo cieszę się z nagród jeszcze raz za nie dziękuję i polecam brać udział w tego typu konkursach naprawdę warto. Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Śliczne nagrody. Pomysł na zrobienie odrębnej serii o kolorowankach antystresowych moim zdaniem jest super.
    PS Dzisiaj pokazywałam na informatyce swojej przyjaciółce Twoje rysunki - też była pod wrażeniem Twojego talentu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, naprawdę spodobały się jej ? W takim razie bardzo się cieszę ;) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Przecież w szkicowniku też możesz normalnie rysować i nie trzeba nic planować :D
    Ja też jestem za serią kolorowankową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem że w szkicowniku można normalnie rysować ale format tych kartek jest A5 a ja preferuję A4 lub większe.Pozdrawiam

      Usuń

Cieszy mnie to ,że komentujesz . Dzięki temu mam większą motywację do pisania nowych postów !!!

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.