Kryształy #2

  Cześć wszystkim !!! Dzisiaj powracam do kryształów. Dawno ich nie rysowałam, jak pewnie wiecie ze względu na liczne konkursy. Niestety znów przerywam rysowanie, ponieważ kończę 3 klasę gimnazjum i dostałam propozycję narysowania pamiątkowego rysunku w kronice biblioteki. Postanowiłam skorzystać z okazji, w końcu nie zawsze się taką dostaje :) Chyba nie pisane jest mi skończyć .
  Tak naprawdę to nie zrobiłam ogromnych postępów. Tylko udało mi się skończyć 3  nowe kryształy.(kolory na zdjęciach się różnią bo robione były o  innych porach dnia ) Gdy skończyłam je rysować nie wyglądały realistycznie natomiast gdy popatrzyłam na nie dzisiaj rano podobał mi się uzyskany efekt, trochę to dziwne. 


Dodam, że wypróbowałam nowe odcienie niebieskiego :) Nawet ciekawy kolor ma kredka o nazwie blue grey, ciężko go opisać ale strasznie mi się podoba.
PS przepraszam że nie napisałam wczoraj postu, ale miałam wymienianą kablówke internet i telefon (przeszłam do innej firmy). Byłam dosłownie odcięta od świata.

6 komentarzy:

  1. Fajnie, że wróciłaś do rysowania ich, bo bardzo mi się podobają. Podoba mi się jak wyszły na drugim zdjęciu bo mają taki fajny, lodowy kolor :D
    lazurkowasztuka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już nie mogę się doczekać efektu końcowego. Kryształy mają jeszcze jaśniejszy odcień niż na drugim zdjęciu, niestety nie mam jak tego pokazać :(. Pozdrawiam

      Usuń
  2. WoW! Świetne! Powodzenia z pamiątkowym rysunkiem ;)
    Pozdro
    Saphira
    zkredkami.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, właśnie teraz zamierzam go zacząć ;)

      Usuń

Cieszy mnie to ,że komentujesz . Dzięki temu mam większą motywację do pisania nowych postów !!!

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.