Kolorowy herb

Cześć wszystkim !!! Dzisiaj zaprezentuję Wam pokolorowany herb maltański. Jeśli chcielibyście go pokolorować możecie wejść TUTAJ i go pobrać bodajże moje kolorowanki to numery 11 i 4 tak mi się przynajmniej wydaje :) Jeśli pokolorujecie jedną z kolorowanek podzielcie się swoim dziełem wysyłając je na adres mailowy : monika.ciszewska2000@interia.pl. Na pewno opublikuję osobny post oczywiście jeśli ktoś nadeśle ;)
 Od samego początku miałam w głowie pomysł, żeby herb był tęczowy. Dzięki temu wykorzystałam wszystkie kolory z mojej kolekcji. Udało mi się w ciągu 2 godzin skończyć z czego bardzo się cieszę. Myślałam że nie wyrobię się i nie oddam pracy dzisiaj, na szczęście udało się.
  Pani od matematyki zaproponowała mi zrobienie kolorowanek na następny rok macie jakieś skojarzenia z zakonem maltańskim, które można zamienić na ciekawą kolorowankę ?
 Podczas pracy okazało się że jedna czerwona kredka jest trefna, dlaczego ? Bo zostawia śliskie ślady na kartce i nie da się nałożyć na nią innych kolorów. Ja się pytam czemu czerwona ?Już mam inną czerwoną kredkę, która ze mną nie współpracuje. Chyba to jakiś pechowe kolory w tej firmie.

 Zapomniałabym wspomnieć, że to też jest konkurs na najładniej pokolorowaną kolorowankę, wyniki będą 3 czerwca.
 Przepraszam że ostatnio publikuję nieregularnie posty, ale jak zapewne koniec roku juz blisko a ja musiałam ze sredniej 4,80 z chemii spaść na 3,54 i muszę teraz poprawić 2 kartkowki zrobić prezentacje i napisać kartkówkę żeby mieć 5 na koniec. Pozdrawiam

9 komentarzy:

  1. Ładna ta tęcza Ci wyszła, brakuje mi tylko fioletu w niej, no ale i tak jest super :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, są 3 fioletowe duszki jakoś nie chciałam więcej używać tego koloru. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Superowa kolorowanka! Ostatnio mam blokadę artystyczną, więc pewnie sama coś pokoloruję i wstawię na blog ;) Powodzenia w konkursie i z chemią. Moja nauczycielka jest tak wredna, że bankowo nie dostanę 5 :(
    Dużo inspiracji
    Pozdro
    Saphira
    zkredkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja też czasami mam blokadę ale po dniu mi przechodzi. Ja miałam szansę na 6 ale przepadła bo nauczycielka dowaliła taką trudną kartkówkę przez to że 3 razy ją przekładaliśmy.Pozdrawiam

      Usuń
  3. Ślicznie <3
    Ja muszę na koniec przyłożyć się do niemca... życzę powodzenia z chemią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A i numery Twoich kolorowanek to 11 i 3 :)
    Jak znajdę chwilę, żeby wydrukować to z chęcią którąś, jeśli nie obie, pokoloruję i Ci wyślę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Naprawdę wszytko narysowałaś sama?! Efekt piorunujący(w dobrym znaczeniu:D)
    Zapraszam na mojego bloga, będzie mi miło jak wpadniesz:
    DariaVaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko sama rysuję, dziękuję za te komplementy. Pozdrawiam na pewno zajrzę

      Usuń

Cieszy mnie to ,że komentujesz . Dzięki temu mam większą motywację do pisania nowych postów !!!

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.