Nagrody

Cześć wszystkim !!! Tak jak wczoraj pisałam dzisiaj pokazuję Wam nagrody, które dostałam. Jestem  z nich bardzo zadowolona. Jeszcze nigdy nie otrzymałam lepszych nagród. Nie sądziłam ,że mogę dostać kolorowankę Inwazja bazgrołów, pendrive'a i 10  pisaków firmy Bipunta za 3 miejsce, jestwm ciekawa co dostał ktoś za 1 miejsce. Nie wytrzymałam i musiałam pokolorować okładkę kolorowanki przy okazji wypróbowałam kolory pisaków. I powiem Wam, że są to ładne odcienie i będę je  na pewno używać do Inwazji Bazgrołów. Pendrive bardzo mi się przyda bo niedawno zgubiłam i musiałam korzystać z brata.



Wygraliście coś ostatnio ? Podobają Wam się nagrody ? Pozdrawiam PS Wiem że JulaLou zrobiła serię z tymi kolorowankami chcielibyście też zobaczyć podobną serię u mnie ?

5 komentarzy:

  1. Gratuluję trzeciego miejsca!!! Super nagrody, kiedyś miałam takie pisaki i są naprawdę świetne :) Fajna kolorowanka z okładką też do kolorowania :) Ostatnio wygrałam ołówek TM ze ślicznym różowym pomponem za wyróżnienie w "Pastelowa wiosna z TM" i aż szkoda mi go zacząć temperować :P no i jeszcze mam drugie miejsce w konkursie na blogu zuzki2005, ale jeszcze nie dostałam przesyłki. Nawiasem mówiąc to gratuluję pierwszego miejsca w tymże konkursie i ślicznych prac.
    Pozdrawiam,
    The One-Metis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też Ci gratuluję drugiego miejsca, przynajmniej było z kim konkurować, Twoje prace też są ładne ogólnie ładnie rysujesz. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Gratuluję 3. miejsca. Moja ostatnia wygrana była w gminnym konkursie plastycznam na Boże Narodzenie. Dostałam wyróżnienie i słodycze xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja za 1 miejsce w konkursie plastycznym w naszej szkole o tematyce Zwierzęta.Narysowałam świnkę morską doodle i kompletnie mi się nie podobała.Dostałam Tajemny ogród(kolorowanka),mondeluzy 24 kolory i piórnik coolpacka
    Mega sie zdziwiłam

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie to ,że komentujesz . Dzięki temu mam większą motywację do pisania nowych postów !!!

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.