Liebster Blog Awards #5

Cześć wszystkim !!! Dzisiaj tak jak pisałam wczoraj odpowiem na LBA od   AMbUrsHia blog został zawieszony, szkoda bo chętnie poczytałabym posty.  
Pytanka i odpowiedzi: 
1.Dlaczego założyłaś bloga?
Założyłam bloga bo chciałam się podzielić moimi doświadczeniami i spostrzeżeniami z innymi.
2.Masz zwierzątka?Jak tak to napisz coś o nich
Mam Zeberki to ptaki, bardzo ładnie śpiewają i lubią żyć w stadzie dlatego mam ich teraz 6. Są bardzo inteligentne i lubią niszczyć otaczające je rzeczy, ale i tak są kochane ;)
3.Lubisz zespół Coldplay?
Tak, lubię w szczególności piosenki Paradise i Hymn for the weekend.
4.Sarsa VS Cleo?Co wolisz?
Zdecydowanie Sarsę, chociaż jej teksty piosenek nie mają ładu i składu to i tak jest lepsza od Cleo.
5.Co myślisz o świnkach morskich?
Nie miałam nigdy, ale wydają się fajne.
6.Gdybyś mogła to wolałabyś latać czy oddychać pod wodą?
Latać
7.Kot czy pies?Wybierz:)
Pies, nie lubię kotów uważam że przynoszą pecha. 
8.O czym marzysz?
Marzę o zostaniu neurochirurgiem i wyjeździe od USA.
9.Pichcisz cuś?
Nie, na razie nie rwę się do gotowania
10.Lubisz czekoladę z orzechami?
Lubię wszystkie czekolady oprócz białej.
11. (Miałam sama wymyślić) Czy lubię pisać bloga ?
Tak, lubię pod warunkiem że ktoś czyta moje posty. Daje mi to wielką radość, że ktoś je docenia.
Ja nominuję :

Pytania ode mnie?
1.Co byś zmieniła w swoim życiu ?
2.Najlepszy rysunek, który stworzyłaś ?
3.Jaki kolor dominuje w Twoich rysunkach ?
4.Rzecz/czynność, której nigdy nie spróbujesz ?
5.Który blog jest najciekawszy według ciebie ?
6.Co najbardziej lubisz w blogach, które obserwujesz ?
7. Czego nie cierpisz podczas rysowania?
8.Ulubiona piosenka tego roku?
9.Ulubiona marka przyborów ?
10.Lubisz sport ? Jesli tak to jaki ?

Mam nadzieję, że odpowiecie na nominację.Pozdrawiam






3 komentarze:

  1. Świetne, nie mam pojęcia jak wyglądają zeberki, może je kiedyś narysujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już rysowałam zeberki chyba w lutym opublikowałam post o tytule ptaki ;)

      Usuń
  2. Znalazłam ten post (w styczniu) i przyznaję, że zeberki wyglądają na prawdziwych przyjaciół człowieka :) =)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie to ,że komentujesz . Dzięki temu mam większą motywację do pisania nowych postów !!!

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.