Wzajemna pomoc

   Cześć wszystkim !!! Dzisiaj nie publikuję postu z serii rysuj z ... bo tak jak pisałam wcześniej muszę się odrobić z konkursami i nauką. A myślałam , że po egzaminach będzie luźniej. Niestety myliłam się nauczyciele ciągle powtarzają, że nie mają ocen. Sorry, ale semestr zaczął się w lutym i był czas na sprawdziany.
   Dobra przejdźmy do tematu dzisiejszego postu. Zaczęłam rysować kolorowanki na święto szkoły. Pani od matematyki doradziła mi, abym uwzględniła cechy charakterystyczne Zakonu Maltańskiego tj. pomoc innym, herb lub jakiś zamek. Mają to być kolorowanki dla dorosłych z dużą ilością szczegółów.
Na początku postanowiłam narysować dwie uściśnięte ręce. Jedną z nich już wypełniłam rękami Myszki Miki  ( coś na styl tego LINK), a drugą zacznę  wypełniać duszkami. Oto dotychczasowy efekt :


I jak sądzicie ładne czy nie ? Robiliście już kiedyś coś podobnego ?

Dzisiaj Zuzka2005 opublikowała post z wynikami konkursu. Okazało się, że zajęłam 1 miejsce. Jak tylko dostanę paczkę z nagrodami napiszę post coś w stylu Unboxingu, chyba wiecie o co mi chodzi.

PS. Jutro będzie LBA ktoś mnie nominował. Dlatego man do Was pytanie  chce ktoś być nominowanym ? Lub znacie mało znane/nowe blogi o rysowaniu ? Jeśli tak piszcie w komentarzach. Pozdrawiam

4 komentarze:

  1. Fajny pomysł, wygląda ciekawie i efekt końcowy na pewno będzie super :)
    lazurkowasztuka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany, jak to widzę to aż mnie gryzie w środku żeby to pokolorować :) No ale co się dziwić-taka ze mnie zawzięta kolorofanka :D
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też chętnie bym pokolorowała ale muszę dać to do szkoły. Chyba skopiuję sobie ten rysunek

      Usuń

Cieszy mnie to ,że komentujesz . Dzięki temu mam większą motywację do pisania nowych postów !!!

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.