Zentagle CZĘŚĆ TRZECIA

Cześć wszystkim !!! Dzisiaj pokażę Wam kolejną część zentagle (doodle) tym razem trochę inne .ponieważ pokolorowałam je pastelami suchymi w kredce i użyłam długopisu żelowego . Efekt nawet mi się podoba a Wam ?  Balony zajęły mi jakiś tydzień , no wiecie 1 dzień szkic , 2,3 dzień poprawianie ołówka cienkopisem , a później tylko wypełnianie duszków.  Próbowaliście tej metody ?



Baloniki z duszkami
Data :10.10.2015
Format :A4


Puszka Pepsi
Data:26.10.2015
Format :A4
Jak na złość cienkopis skończył mi się w trakcie pracy na szczęście pod koniec wypełniania , Ale jeszcze gorsze jest to , że byłam w sklepie plastycznym dzień wcześniej i nie kupiłam cienkopisu ;(

4 komentarze:

Cieszy mnie to ,że komentujesz . Dzięki temu mam większą motywację do pisania nowych postów !!!

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.