Cienkopis kreślarski ,czyli zentagle , mandala i ... CZĘŚĆ PIERWSZA

Cześć wszystkim dzisiaj pokażę rysunki wykonane cienkopisem kreślarskim prace tego typu są łatwe do zrobienia , lecz wymagają dużo czasu . Zaczęłam je wykonywać po oglądnięciu filmiku na Youtube spodobała mi się ta technika ,więc spróbowałam ;) . Obecnie nie rysuję tą techniką bo nie mam cienkopisów wszystkie się wypisały XD (jak na złość dzień po odwiedzeniu sklepu plastycznego  skończyły się ). Napiszcie które rysunki podobają się Wam najbardziej . Komentarze mile widziane :) Lajkujcie i obserwujcie na FB www.facebook.com/pages/Monika-artystka/1741372869423666?sk=timeline  i Instagramie https://www.instagram.com/monika_artystka/ i Talent.pl http://talent.pl/user/MyProfile
Lubię to
Data wykonania: 14.07.2015
Format: A4

Żaba
Data: 20.07.2015
Format: A4


Myszka Miki
Data : 6.07.2015
Format:A4




Simba
Data :27.09.2015
Format :A4

Tygrys
Data: 23.06.2015
Format :A4


3 komentarze:

Cieszy mnie to ,że komentujesz . Dzięki temu mam większą motywację do pisania nowych postów !!!

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.