Origami modułowe

Cześć wszystkim !!! Dzisiaj pokaże Wam moją drugą pasję , czyli origami modułowe . Jest to bardziej pracochłonne niż rysowanie , bo trzeba ręcznie składać każdy moduł na jedną "rzeźbę" zazwyczaj jest to ok. 500 modułów. Dawno tego nie robiłam , ponieważ wciągnęłam się w rysowanie, ale napewno do tego powrócę ;) Pierwszą rzeczą jaką zrobiłam był łabądź użyłam do niego modułów 1/32 później była wiewiórka i tak to zleciało że zrobiłam ponad 10 "rzeźb ". Co o tym sądzicie ? Podoba Wam się ?


Moduły ( po lewej 1/128 a po prawej 1/32)

Moduły na globus 
 To jest mała część tego co będę musiała jeszcze zrobić muszę to w końcu skończyć !!!

Globus
 Mam dopiero 17 rzędów czeka mnie jeszcze 17 .

Wiewiórka
 Zrobiłam ją z ok. 450 modułów. Była trochę skomplikowana.
Łabądź
 Łabędzia zrobiłam z ok 200 modułów . Był bardzo łatwy do zrobienia . Chcecie posty dotyczące origami czy wolicie rysunki ? Pozdrawiam


5 komentarzy:

  1. Jak ty to robisz? To jest takie trudne ale zazdroszcze cierpliwości:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wcale nie jest trudne ale czasami mam dość składania modułów

      Usuń
  2. Czy mogłaby Pani napisać jak wykonać taki globus? Ile potrzeba modułów i jak je potem układać? Będę bardzo wdzięczna za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie to ,że komentujesz . Dzięki temu mam większą motywację do pisania nowych postów !!!

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.