Liebster Blog Awards #3

Cześć wszystkim !!! Znowu zostałam nominowana do LBA tym razem przez Anię . Jestem mile zaskoczona nominuję jednego bloga http://kejtilou.blogspot.com , ponieważ już 18 blogów nominowałam i nie chcę powtarzać nominacji , myślę że nie będziecie na mnie źli  ;) .
Oto pytania od Ani :
1 Ulubione zwierzę ?
Najbardziej uwielbiam konie .
2 Jakich kredek używasz najczęściej ?
Najczęściej używam pasteli suchych w kredce firm  Cretacolor i Koh-I-Noor. (zapraszam na post poświęcony moim przyborom do rysowania )
3 Masz zwierzątko ? Jeśli tak to jakie ?
Mam zeberki 4 samców i 2 samiczki
4 Szkicowanie czy kolorowanie ?
Zdecydowanie wolę kolorować , uwielbiam gdy mój rysunek staje się realistyczny (staram się) i widać efekty mojej pracy. Szkic nie daje takiego fajnego efektu.
5 Akryle czy akwarele ?
Niestety nie mogę odpowiedzieć na to pytanie .ponieważ jeszcze  nie malowałam .
6 Kartka czy podobrazie ?
Zdecydowanie kartka.
7 Ulubiony wykonawca/zespół ?
Uwielbiam Ellie Goulding w szczególności piosenkę Something in the way you move i Love me like you do.
8 Lilla Lou czy Top Model ?
Nie odpowiem na to pytanie , ponieważ nie byłam na żadnym z tych stron . Niedawno  założyłam bloga i nigdy o nich nie słyszałam. To chyba nie dla mnie nie lubię projektować.
9. Ulubiony kolor ?
Czerwony ( chyba widać po kolorze mojego bloga)
10. Masz rodzeństwo ?
Tak ,mam brata starszego o 6 lat nie wyobrażam sobie życia bez niego .
11 Od kiedy piszesz bloga ?
Piszę bloga od 10 stycznia 2016 .  Dziękuję wszystkim ,którzy odwiedzają go regularnie ;)

Pytania ode mnie :
1.Jaki rysunek ze swojej kolekcji najbardziej lubisz ?
2.Ulubiony przyrząd do rysowania ?
3. Bardziej wolisz rysować ze zdjęcia/innego rysunku czy z wyobraźni ?
4. Format A5, A4 czy A3 ?
5. Rysujesz w domu czy na świeżym powietrzu ?
6. Dodajesz zdjęcia rysunków tylko na bloga czy gdzieś jeszcze ?
7. Co skłoniło Cię do stworzenia bloga ?
8. Ulubiony przedmiot szkolny ?
9. Lubisz sport ?
10. Najlepsze wspomnienie z wakacji ?
11. Czego nie lubisz rysować ?

Mam nadzieję ,że spodobał Wam się dzisiejszy post . Komentujcie , obserwujcie i odwiedzajcie Instagrama i Facebooka . Pozdrawiam ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszy mnie to ,że komentujesz . Dzięki temu mam większą motywację do pisania nowych postów !!!

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.