Cienkopis kreślarski ,czyli zentagle , mandala i ... CZĘŚĆ DRUGA

Cześć wszystkim !!! Dzisiaj zaprezentuję Wam drugą część rysunków wykonanych cienkopisem kreślarskim . Mam ferie ,więc posty będą pojawiać się codziennie na pewno w pierwszych dwóch tygodniach kwietnia będzie mniej postów ,bo wiecie ktoś tu pisze egzamin gimnazjalny ;)
Konik morski
Data: 18.06.2015
Format: A4
Konik morski jest moim pierwszym rysunkiem ,w którym użyłam cienkopis kreślarski nie wyszedł źle ?

Mandala
Data:20.06.2015
Format: A4


Słoń
Data: 19.06.2015
Format :A4
 Słoń to mój jedyny rysunek , który sprzedałam bardzo się z tego cieszę ciężko było ot tak sprzedać , ale dzięki niemu kupiłam sobie sporo rzeczy w sklepie plastycznym ;)
Liść
Data : 25.08.2015
Format :A4

 Jak wam się podobają rysunki lepsza pierwsza część czy druga ?  Pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Liść to chyba bardziej pióro

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie to ,że komentujesz . Dzięki temu mam większą motywację do pisania nowych postów !!!

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.