Rysunki prawie realistyczne

Cześć wszystkim !!! Dzisiaj pokażę Wam rysunki , które prawie oddają realistyczność .Mnie najbardziej podoba mi się motyl . Najtrudniejsze było oko , te wszystkie cienie i zmarszczki ale jakoś dałam radę . Uważam , że trzeba próbować trudniejszych rzeczy po to aby się uczyć czegoś nowego i nabierać doświadczenia . Spróbowałam w październiku rysowanie na formacie A3 strasznie spodobało mi się rysowanie na tym formacie . Powiem Wam ,że łatwiej się rysuje ale więcej czasu zajmuje  dokończenie rysunku średnio kończę w tydzień jedną pracę (narysowałam już  7 formatu A3) Jak oceniacie rysunki ?

Motyl
Data : 4.07.2015
Format :A4
Motyla narysowałam pastelami suchymi (ale nie w kredce) jest to pierwszy rysunek, i jak na razie jedyny ,który wyszedł mi tą techniką .
Baletki
Data :15.07.2015
Format :A4
Rysunek , który uwielbiam rysowałam go tydzień ,ale przynajmniej widać efekt tej mozolnej pracy.  Był długo moim faworytem teraz jest Lord Vader (będzie post na temat gwiezdnych wojen)
Usta
Data :20.10.2015
Format: A4
Napracowałam się nad nimi ale efekt mnie nie zachwyca mogły wyjść mi lepiej . Może siebie nie doceniam ale tak mam.
Szklane kulki
Data :16.04.2015
Format :A4


Zauważyłam Waszą mniejszą aktywność nikt ostatnio nie komentuje postów mam nadzieję ,że to się niedługo zmieni  ;)Czy posty nie są interesujące ? Jeśli tak to napiszcie co mogłabym poprawić. Pozdrawiam 

8 komentarzy:

Cieszy mnie to ,że komentujesz . Dzięki temu mam większą motywację do pisania nowych postów !!!

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.