Charaktery i dedykacja

Cześć wszystkim !!! Dzisiaj pokaże Wam rysunki postaci z " W głowie się nie mieści " . Dotychczas narysowałam 3 charaktery  : Odrazę , Strach i Smutek . Odrazę narysowałam jako pierwszą i po raz pierwszy użyłam długopisu żelowego chyba nie wyszła źle . Możecie podsuwać mi pomysły co mogę narysować ;) Dzisiejszy post jest poświęcony dla Zuzi  http://blogujezuzka.blogspot.com myślę że to wystarczy ( a może Ty zrobisz dla mnie post lub rysunek z dedykacją ?) i że Ci się spodobają rysunki . Jestem też mile zaskoczona za tak dużą ilość wyświetleń już ponad 600 , a blog ma dopiero 2 tygodnie bardzo dziękuję w szczególności tym , którzy komentują i odwiedzają regularnie. No dobra czas na zdjęcia ;).


Odraza
Data : 27.08.2015
Format :A4

Smutek
Data: 4.09.2015
Format:A4

Lęk
Data : 22.11.2015
Format :A4
Jak Wam się podobają rysunki ? Komentarze mile widziane ;) XD

7 komentarzy:

  1. Rysunki są super ! :)Zostałaś nominowana do LBA na blogu: http://smallcreativeworld.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach dziękuje! Cudowne rysunki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny pomysl na kreatywne rysunki
    Amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny pomysl na kreatywne rysunki
    Amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie to ,że komentujesz . Dzięki temu mam większą motywację do pisania nowych postów !!!

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.