Postacie z kreskówek/bajek

Cześć wszystkim !!! Dzisiaj pokażę Wam postacie z kreskówek . Dawno już ich nie oglądałam ale czasami rysuję coś związanego z bajkami . Ogólnie bohaterzy bajek są bardzo prości do narysowania (mają "proste" i mało skomplikowane kontury). Ja dotychczas narysowałam kilka tego typu rysunków . Dzisiaj prezentuję Wam Tarzana , Wiewióra , Minoinki i Steach'a

Tarzan
Data:19.08.2015
Format: A4
Tarzana wykonałam metodą kreskową nawet poszło łatwo myślałam ,że pójdzie gorzej.
Wiewiór
Data: 22.03.2015
Format : A4
Kto nie zna wiewióra ? ....

Minionki
Data : 14.09.2015
Format : A4

Steach
Data : 11.06.2015
Format : A4
Jak Wam się podobały rysunki ? Wy też  rysujecie postacie z bajek ? Pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. Wiewiór jest już mój!. Ale cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tarzan wyszedł bardzo realistycznie. Ja ostatnio zaplanowałam sobie narysować kilka postaci z kreskówek ale moje lenistwo wzięło górę, niestety. Tak się składa że na chwilę obecną rzadko kiedy sięgam po ołówek.

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  3. steach i love steach
    Piękny rysunek!Jest na spżedarz?

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie to ,że komentujesz . Dzięki temu mam większą motywację do pisania nowych postów !!!

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.