Czym rysuję ?

Cześć wszystkim !!! Dzisiaj pokażę Wam czym rysuję . Jest tego trochę aż boję się pomyśleć ile na to wszystko wydałam ;) Najwięcej mam pasteli suchych w kredkach lubię nimi rysować świetnie się rozmazują , mają mocne i żywe kolory . Zdecydowanie polecam firmę Koh-I-Noor ich pastele w kredkach są miękksze i tańsze  od tych z firmy Cretacolor , chociaż w Koh-I-Noor jest kilka błędów w kolorystyce ( nr 20 ma być ciemniejszy od nr 40 , a jest na odwrót . Tak też jest w żółtych kredkach ) Wy też tak macie ? Wczoraj usunęłam wszystkie komentarze pod wszystkimi postami przez przypadek ,szkoda ,że nie da się ich przywrócić ;( Mam nadzieję , że mi wybaczycie ). Dobra koniec z rozpisywaniem (i tak nie jestem w tym dobra ) czas na to czym rysuję. Jutro nie będzie zdjęć rysunków będzie coś innego , myślę że się Wam spodoba .Komentarze mile widziane ;)
Długopis żelowy
 Długopis żelowy wykorzystuję do każdej pracy zazwyczaj jako blask w oczach , jest bardzo przydatny.

Węgiel w okrągłej sztabce
 Użyłam go dopiero w jednej pracy , jest bardzo intensywny i łatwo go można rozmazać.
Wiszery

 Świetnie rozmazują pastele , ołówki chyba będą to moje ulubione przyrządy do rysowania .
Kredki Koh-I-Noor Polycolor
 Jeszcze nimi nie rysowałam , ale wydaje mi się że są podobne do kredek Renesans Colore.
Kredki Renesans Colore
 Dobrze się nimi rysuje , nie mieszają się za łatwo mają ładne kolory bardzo zbliżone do oznaczeń. Lubię je za cenę sztuka kosztuje od 90 gr do 1,20 zł

 
 Moje ulubione kredki można je mieszać z pastelami w sztabkach , jednak ja wolę rysować tylko nimi. Nie podoba mi się tylko to ,że numery nie zgadzają się z odcieniami ( po lewej kredki ułożone numerami a po prawej wg kolorystyki) ale to tylko estetyka.

Kredki akwarelowe Cretacolor Marino
 Rysowałam nimi kilka razy ale jakoś mi nie wychodziły mi nimi rysunki , muszę trochę poćwiczyć niebawem znów je użyję ;)
 Ołówki 7b i 5b
Węgiel w kredce Cretacolor (miękkiej i średniej twardości)
 Ma mniej intensywny kolor od tego w sztabce , w kilku twardościach .
Strugaczka na żyletki
 Staromodna po moich rodzicach , dzięki niej nie łamią się wkłady pasteli w kredkach . Nie wiem czy da się taką kupić.

Cienkopisy kreślarskie Micron 005 I 08
 Świetne do mandali i zentagle tych jeszcze nie używałam. Myślę ,że nie będą gorsze od innych cienkopisów, które wcześniej miałam.
Pastele suche Cretacolor
 Bardzo dobre kredki wkłady są twardsze od tych z Koh-I-Noor'a są droższe ale przynajmniej numeracja się zgadza
Pastele olejne Pentel
 Pastele jak pastele nie ma co się rozpisywać , dobrze się nimi rysuje.
Pastele suche Renesans

 Lepiej się rozmazują od pasteli olejnych mam tylko 10 kolorów .
Papier rozmiar A3
 Bardzo dobry papier ma lekkie nierówności dzięki czemu da się używać nie tylko kredek ale i pasteli i cienkopisów ,mam jeszcze taki papier w rozmiarze A5.
Kartki do pasteli 
 Mają inną fakturę od zwykłych kartek dzięki czemu łatwiej trzymają się pastele.
Cała kolekcja kredek (trochę tego jest)

I jak podoba Wam się post ? Czego Wy używacie ? Pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. Polycolor nie przypominają tamtych innych kredek. Świetnie się mieszają i zostawiają żywe kolory:-) a co do przyborów to sporo ich *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne przybory. Szkoda ze nie napisalas za ile cenowo mozna je kupic. Skusilabym sie na ta sucha pastel w drewnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się, kredki Renesans są całkiem fajne :) Dużo masz tych przyborów ^^ zdradzisz mi za jaką cenę kupiłaś żelopis biały, bo ja mam jakiś dziwny, strasznie się w nim końcówka brudzi i nie mogę pisać po kredkach Y.Y

    OdpowiedzUsuń
  4. pastele w drewnie (na szt) Koh-I-Noor kosztują ok 2,10
    a Cretacolor ok 2,90 kredki akwarelowe Cretacolor ok 2,50 blok A3 10 ZŁ a A5 wiszery 11 zł długopis żelowy ok 5-6 zł pastele suche ok 1,50-2 zł olejne (ja kupiłam w Biedronce za 10 ZŁ) cienkopisy kreślarskie 7.90 za sztukę

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie to ,że komentujesz . Dzięki temu mam większą motywację do pisania nowych postów !!!

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.