Zwierzęta CZĘŚĆ PIERWSZA

   
 Cześć wszystkim !!! Dzisiaj pokażę Wam parę rysunków zwierząt narysowanych oczywiście pastelami suchymi w kredce . Najwięcej mam  tego typu rysunków , niektóre są gorsze a nie które lepsze, mnie najbardziej podoba się Jelonek Bambi . Poświęciłam na niego 3 wieczory w sumie to każdy rysunek zajmuje mi przynajmniej 2-3 dni rzadko narysuję coś i skończę w jeden dzień. A Wy w ile (średnio) dni kończycie rysunki ? Podobają Wam się te dzisiejsze w poście ? Mam jeszcze jedno pytanko czy jutro chcecie zobaczyć rysunki formatu A4 czy A3 (szczerze rysunki A3 są lepsze i bardziej realistyczne) .Pozdrawiam
Pantera
Data :19.03.2015
Format :A4
 Pantera była pracochłonna niż 3 dni zajęła mi 9 dni. W szczególności rysowanie sierści zajęło najwięcej czasu.
Żyrafa
Data: 24.03.2015
Format :A4

Jelonek Bambi 
Data: 21.08.2015
Format : A4

Lisek
Data: 21.07.2015
Format : A4



3 komentarze:

  1. Najbardziej podoba mi się lisek, jest słodziasty, bardzo mnie urzekł <3 też zwykle kończę w 2-3 dni, choć bywa i dłużej a czasem nawet w dzień skończę jak przysiądę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz rysuję realistyczne serce już zajęło mi 4 dni i jeszcze mi dużo zostało do skończenia

      Usuń
  2. Lisek i Bambi ahhhh..nie wieże,tak ładnie rysujesz Moniko

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie to ,że komentujesz . Dzięki temu mam większą motywację do pisania nowych postów !!!

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.